Polityka zwrotów


Produkty lecznicze i wyroby medyczne mogą być zwracane wyłącznie z powodu wady jakościowej lub niewłaściwego ich wydania zgodnie z art. 96 ust.6 ustawy z dnia 6.09.2011r. Prawo Farmaceutyczne (t.j. Dz.U. z 2008 r Nr 45 poz.271 z późniejszymi zmianami).

Czas na odstąpienie od umowy
  • 14 dni
Koszt zwrotu
  • Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
Adres do zwrotu
  • Phu Remo
    Piastowska 20
    68-200 Żary
Jak zwrócić?
Dodatkowe informacje

Prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy lub telefoniczny z informacją o planowanym zwrocie lub wymianie na inny towar. Pomożemy wszystko sprawnie załatwić.

  • Mail –  info@koncentratory-online.pl
  • Telefon – 501138530


Zgodnie z obowiązującymi przepisami zwracamy: koszt zamówionego towaru + koszty przesyłki (kwota będąca równowartością najtańszej przesyłki, jaka była dostępna we wspomnianej ofercie) („gdy konsument żądał ekspresowej dostawy, a przedsiębiorca oferuje również standardowy sposób dostawy –w takim przypadku to konsument ponosi koszty różnicy pomiędzy ceną tych sposobów dostawy” – Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/83/UE) Koszty odesłania towaru ponosi konsument. Zwracamy wartość produktu zgodnie z ceną zakupu. Zwracany towar nie może nosić śladów używania, nie może być uszkodzony – dotyczy również opakowania. Pieniądze za zwrócony towar Klient otrzyma przelewem na wskazany w oświadczeniu rachunek bankowy w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania zwróconego produktu. Paczka zwrotna powinna zawierać następujące informacje: – właściciel konta (imię i nazwisko,nick) – powód i szczegóły zwrotu- druk odstąpienia od umowy, który wysyłamy po otrzymaniu informacji od klienta o zwrocie towaru Do paczki należy dołączyć dowód zakupu (paragon lub faktura) lub w jakikolwiek inny sposób udokumentować zakup w naszym sklepie.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

2) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

3) zawartej w drodze aukcji publicznej.

4) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

7) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy.

8) o świadczeniu usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu przez przedsiębiorcę, utraci prawo do odstąpienia od umowy.

9.Odstąpienie od umowy jest możliwe tylko wtedy, gdy kupujący jest konsumentem, a zakup nastąpił u przedsiębiorcy.